|
|
|
13.12.2008 11:13
Být to na mně, zvolil bych cé a dé dohromady. Btw když kámoška měla ";holčičí mejdan"; tak se dívaly na Smrt pannen, tak nevim :-) |
|
|
|
13.12.2008 01:32
To sice asi nebylo adresováno mně, ale já kdybych měl večírek s holkama, tak bych si asi vybral možnost dé, a sice vypnout televizi a svlíknout se. |
|
|
|
13.12.2008 01:29
Přesně tak, pod tohle se podepisuju. Všichni jsme viděli Mechanický pomeranč a všichni víme, co tím chtěl básník říct, ale taky nikdo z nás si ho už znovu nepustí. Když budeš mít večírek s holkama a budete chtít koukat na film a ty budeš mít na výběr Mechanický pomeranč, Markétu Lazarovou nebo Mamma Mia, co si vybereš? Já bych řekla, že cé je správně. |
|
|
|
13.12.2008 01:20
Aníno, ale já si třeba taky o sobě myslím, že jsem pochopil, o čem Mechanický pomeranč má asi jako být, ale fakt, že jsem během filmu byl asi třikrát kouřit a celý mě to vlastně jako děsně nudilo a mnohem víc emocí ve mně vzbudila dnešní Nemocnice na kraji města, způsobil to, že je to v mých očích blbost. Jak jsem už řekl, když už přijdu na CSFD, přečtu si vybrané komentáře, které jsou napsány čistě, jasně a srozumitelně, a komentářům plným rádoby intelektuálských filmově-vědných keců se obloukem vyhnu, protože na stokrát ohrané pravdy, že Nova = špatný a český seriál, který nenapsal Dietl = špatný, já už opravdu zvědavej nejsem. Je totiž fakt (a nejen na CSFD), že většina lidí své názory uzpůsobuje všeobecnému povědomí (a mínění) o tom či onom a říct ve Společnosti s velkým S, že Marketa Lazarová je nuda, je zhruba stejné (ne-li horší), jako kdybyste tam přišli navostro a bez kalhot - to se totiž taky nedělá. |
|
|
|
13.12.2008 01:14
Aniná - já tě chápu, protože i já jsem se dříve spoléhala na čsfd a díky němu jsem objevila úžasný film s Willem Ferellem, jehož považuju za totálního blba, a to Stranger than fiction (v češtině myslím Horší už to nebude), stejně jako skvělý Dobrý ročník s Russelem Crowem. Takže ano, na csfd opravdu bývají kvalitní komentáře, které mají hlavu a patu, ovšem těch bývá poslední dobou pomálu. Říkám poslední dobou, dřív si myslím, že tomu tak nebylo. A hlavně - komentáře k filmům píšou stejní amatéři, jako jsme my tady, viz příspěvek níže č. 17894 dalšího amatéra, který mluví za vše. Nejsou to filmoví kritici, jsou to lidi jako my a filmy hodnotí prostě i proto, že si na filmové kritiky hrajou. Doporučit film a psát o něm pocitově znamená něco jiného než se vydávat za znalce Miloše Formana, kterým prostě NEJSOU. Já jsem taky viděla všechny jeho filmy, ale to ze mě žádnýho znalce nedělá. A to s tím Mechanickým pomerančem byl prostě jen příklad, já nevím, proč se toho tak držíte :-D Ale ok :) |
|
|
|
12.12.2008 23:33
Al, Kukinka, Walome: mam opravdu jiny nazor ohledne csfd. priznavam, ze se malokdy stava, abych sla na neco do kina, nebo bych se podivala na nejakej film bez predchozi navstevy csfd. ve vetsine pripadu se ale moje pozdejsi zalibeni/nezalibeni filmu shodovalo alespon s barvou ctverecku. ano znam taky par becek, ktery tam nemaji ani sedesat procent a presto jsou pro me legendami. ale stejne si myslim, ze mi csfd minimalne setri cas a penize. nesouhlasim ani s podobnosti a nesmyslnosti vsech komentaru. na csfd je totiz spousta lidi, kteri pisou podle me kvalitni a prectenihodne komentare. staci je pouze najit a netravit cas ctenim a hledanim tech stejnych. ani s mechanickym pomerancem nesouhlasim. hodne me blizkych a starsich lidi se u tohoto filmu kvalitne bavi a podle vseho ho i chapou. ja sama jsem se jeste neodvazila se na nej podivat, proto nemuzu rict svuj osobni nazor. chci jen napsat, ze urcite existuji lide, kteri tento film pochopili a chvali ho nejen proto, ze je uznavany a obecne chvaleny. mozna je vsechno, co jsem ted napsala blabol, psala jsem to asi tri minuty, ale doufam, ze me aspon trochu pochopite... |
|
|
|
12.12.2008 18:59
smeták - Kikinky stojej na Perlovce, tady žadnou nenajdeš. Každopádně přesně na tebe jsem čekala, až mi to sem přijdeš z čsfd natřít, dneska je totiž opravdových odborníku na film skutečně pomálu. Dík že seš :-* |
|
|
|
12.12.2008 18:43
Checht, náhodou zrovna osoba pod nickem Cival toho o filmech ví asi úplně nejvíc, protože všechny kvality filmu Ukradené Vánoce Tima Burtona (s Timem Burtonem v názvu) shrnuje pod všeříkající větu ";Jsem Jackova nasazovací hlava."; A touhle větou jejich selekce lidí na skupiny, které můžou a které ne (psát komentáře), dostává jaksi na z*dek. Já CSFD beru jako zdroj základních informací o filmech a jako místo, kde vždycky najdu oficiální distribuční text, komentáře čtu asi od dvou až tří lidí, a to z důvodů, které už tu zazněly. A s povděkem sleduju, že televizní záznamy divadelních inscenací už neoznačují za filmy. Marketu Lazarovou jsem neviděl, ale obraz jsem si udělal z toho, že moje kamarádka, která čte ještě víc než Rory a viděla možná víc filmů než Mirka Spáčilová, o tom řekla, že větší blbost neviděla (mimochodem, absolventka vysoké školy humanitního směru, bývalá učitelka a nyní redaktorka Českého rozhlasu - aby bylo vidět, že jí není pět a už dorostla pro umělecké filmy). Mechanický pomeranč jsem viděl a blbost je to strašná - a možná to je na tom to inovativní. A mohli byste mi pro příště říkat mladý pane, když slečnování se už tady vžilo? Děkuji. A Lorelai s Rory by se Snowboarďáci určitě líbili, protože Kotek vypadá jako Jess. |
|
|
|
12.12.2008 16:17
hehehe, koukám, že je to tady samý filmový odborník :D .... anyway, fakt je ten, že Lorelai a Rory by měly rozhodně a určitě radši Mechanický pomeranč a Sedm než Snowboarďáky nebo Rafťáky (jako o tom vůbec nemá smysl, jejich filmový vkus je snad dáný jasně, no ne?) ..... jinak na csfd je sice pozérů jak nas.aných, ale taky je tam dost lidí, kteří filmům opravdu rozumí a má smysl je číst. jestli jde o mě, tak jsem dával Mechanický pomeranč 5*, Snowboarďáci 4*, Rafťáci 3*, jak to cítím, tak hodnotím.... a eště rada pro slečnu Kikinku - nemá smysl čumět na umělecké filmy, do kterých člověk ještě nevyrostl... takže ruce pryč od Markéty Lazarové!!! bububu! |
|
|
|
12.12.2008 14:14
Teda Kuki, souhlasím s Tebou na plné čáře :-) Teda ne co se filmů týče, protože jsem viděl jenom Sedm a to už je hodně dlouho, ale s tím csfd. Já vždycky dávám zapříklad Vojína Rayena - nudnější válečný film jsem neviděl a tam to má červený čtvereček. Navíc mě tam málokdy něco překvapí. Prostě dopředu dokážu odhadnout, jaký film bude mít jaké hodnocení (přibližně :-) ), protože obecný názor se dá představit. I když Temný rytíř v první desítce mě překvapuje pokaždé když tam přijdu ;-) |
|